Zavedení digitalizace zdvojnásobí objem výroby
Pondělí, 19. březen 2018
Derek Harper přesně nevěděl, jak má pojmenovat změnu, která se postupně vkrádala do společnosti Faurecia. Pouze cítil, že blížící se zvrat je nevyhnutelný. Jako světový výrobce v oblasti automotivu úrovně Tier 1 s kapitálem 21 miliard dolarů představovala společnost Faurecia (stejně jako většina výrobců) v roce 2015 organizaci, kde vše fungovalo v papírové a tabulkové formě a která za posledních 20 let zaznamenala obrovský vzestup. S rozšiřováním firmy však narůstala i složitost, ale obecné přesvědčení, že věci jsou jakžtakž v pořádku, zůstávalo neměnné.
Avšak stav věcí, které jsou relativně v pořádku, nebyl pro danou společnost dostatečně uspokojivý.
Vedení firmy se proto pokusilo o digitalizaci toho, co je ve společnosti Faurecia nazýváno Excellence System. Jedná se o stávající výrobní protokol, jenž standardizuje osvědčené postupy na celém světě. Základní koncepce spočívala v připojení strojů ke společnému systému správy dat. Pokud to zní hodně podobně jako průmyslový internet věcí (Industrial Internet of Things – IIoT), je to proto, že je to vlastně totéž. To, na co se ve společnosti Faurecia soustředili, nebyl termín, jakým bude daný proces správně pojmenován, nýbrž to, co skutečně potřebovali.
Přečtěte si zbytek článku na tomto odkazu.
<< zpět
Příklad firem z katalogu
Příklad produktů z katalogu